X
Va recomandam sa cititi si:
10 aplicatii care iti aduc luxul pe smartphone

Daca ai bani, dar nu ai timp, probabil ca iti surade ideea de a-ti folosi telefonul mobil pentru a fi permanent conectat la lumea luxului....

Business | 11.02.2015 |

Cele mai valoroase 10 branduri de lux in 2014

Urmatoarea
1/10

Firma de consultanta Brain & Company a estimat valoarea pietei de lux globale la 274 miliarde de dolari in 2014. In ceea ce priveste ierarhia jucatorilor, clasamentul Forbes aduce laolalta nume importante din fashion si automotive, iar cei mai multi dintre liderii pietei de lux sunt europeni. Iata cine conduce topul celor mai valoroase branduri in 2014.  

Rolex

10. Rolex
Valoare: 7,7 miliarde $
Pozitie Forbes: 72

Rolex exceleaza la toate capitolele si este singurul brand de lux care produce circa 2.000 de ceasuri zilnic. Veniturile din 2013 ale marcii elvetiene care sponsorizeaza turneele de tenis de la Wimbledon si produce ceasuri sub denumirile  Tudor si Rolex au depasit 7 miliarde de dolari. Unul dintre ambasadorii brandului este tenismenul Roger Federer.


Vezi paginile urmatoare:
Urmatoarea

Posteaza comentariu

*