X
Va recomandam sa cititi si:
10 aplicatii care iti aduc luxul pe smartphone

Daca ai bani, dar nu ai timp, probabil ca iti surade ideea de a-ti folosi telefonul mobil pentru a fi permanent conectat la lumea luxului....

Gadgets | 7.02.2016 |

Experienta complexa de realitate virtuala, marca Nvidia

Nvidia, Oculus Rift

Nvidia a prezentat, in premiera in Romania, cea mai complexa experienta de realitate virtuala cu ajutorul placilor grafice GeForce GTX de ultima generatie, capabile sa ofere imagini imersive, care transpun utilizatorul in mijlocul actiunii.

Astfel, Nvidia a demonstrat calitatea arhitecturii Maxwell cu ajutorul castilor VR Oculus Rift si HTC Vive prin intermediul unei suite de demo-uri. Pentru o experienta cu adevarat captivanta, solutia grafica trebuie sa proceseze imagini la rezolutie 2160×1200 si 90 de frame-uri pe secunda, cerinte de peste trei ori mai mari decat cele necesare rularii unor imagini la rezolutie 1920×1080 si 30 de frame-uri pe secunda.

Pentru a imbunatati experienta VR, Nvidia a dezvoltat si integrat in platformele sale grafice ”Gameworks VR” o tehnologie care optimizeaza experienta VR, precum si ”DesignWorks VR”, un set de interfete de programare a aplicatiilor (API) capabile sa redea experiente de VR uluitoare.

Cerintele hardware minime pentru virtual reality sunt:

- GPU: NVIDIA GeForce GTX 970, GeForce GTX 980 sau GeForce GTX 980 TI pentru cea mai buna experienta video

- CPU: cel putin Intel Core i5- 4590

- Memorie/RAM: 8GB+ RAM

- Output: Porturi 2x USB 3.0, HDMI 1.3

- Sistem de operare: Windows 7 SP1 sau mai nou

- Pentru notebook: NVIDIA GeForce GTX 980

Pentru a testa compatibilitatea sistemului cu experienta VR, accesati GeForce Experience.

VR-ul are aplicabilitate intr-o arie larga de domenii, de la turism la design vestimentar. Astfel, cei mai exigenti turisti pot fi siguri ca aleg destinatia dorita pentru concedii folosind o simulare cu peisaje spectaculoase, in timp ce designerii celebri din fashion isi pot pregati colectiile croind piese vestimentare neconventionale in spatiul virtual, intr-un timp scurt si cu consum minim de resurse.

De exemplu, producatorul auto de top Audi a creat o experienta de retail de lux, in care consumatorii pot explora modele de masini virtuale, incluzand Audi R8. La randul sau, Dassault a prezentat in cadrul CES 2016 modul in care compania dezvolta viitorul designului de produse 3D in VR.

Posteaza comentariu

*