X
Va recomandam sa cititi si:
10 aplicatii care iti aduc luxul pe smartphone

Daca ai bani, dar nu ai timp, probabil ca iti surade ideea de a-ti folosi telefonul mobil pentru a fi permanent conectat la lumea luxului....

| 25.07.2016 |

LVMH vinde marca Donna Karan, pentru 650 milioane $

Donna Karan

Grupul LVMH a decis sa vanda brand-ul de lux Donna Karan International catre G-III Apparel Group Ltd., pentru 650 de milioane de dolari. Aceasta tranzactie demonstreaza inabilitatea grupului francez de a genera profit pentru marca apreciata de Hillary Clinton si Michelle Obama, care a definit la un moment dat vestimentatia de birou a americancelor de succes, potrivit Bloomberg.

LVMH administreaza unele dintre cele mai mari branduri de lux si este controlat de Bernard Arnault, cel mai bogat francez. G-III va obtine prin aceasta achizitie marcile Donna Karan si DKNY, au anuntat cele doua companii intr-un comunicat. Tranzactia ar urma sa fie finalizata la inceputul anului viitor.

Americanca Donna Karan, acum in varsta de 67 de ani, a infiintat marca de moda care ii poarta numele in anul 1984, alaturi de sotul ei, Stephan Weiss. Co-fondatoarea brandului a revolutionat imbracamintea feminina de business a anilor ’80 și ’90 cu filozofia ”celor sapte piese” care pot fi combinate si asortate in orice fel. Ea a demisionat din functia de designer-sef anul trecut, pentru a se concentra pe alte proiecte, precum Urban Zen.

G-III fabrica rochii, costume si imbracaminte sportiva sub branduri precum Calvin Klein si Vince Camuto.

LVMH a decis sa renunte la marca Donna Karan dupa cateva luni de preformante dezamagitoare, dupa plecarea din companie a co-fondatoarei si venirea designerilor Maxwell Osborne si Dao-Yi Chow. Bernard Arnault considera ca nu există marci slabe, ci doar manageri neperformanti. In ultimii ani, grupul LVMH a renuntat si la alte branduri, intre care Ebel si Christian Lacroix.

Posteaza comentariu

*