X
Va recomandam sa cititi si:
10 aplicatii care iti aduc luxul pe smartphone

Daca ai bani, dar nu ai timp, probabil ca iti surade ideea de a-ti folosi telefonul mobil pentru a fi permanent conectat la lumea luxului....

Gourmet | 14.03.2016 |

The Beef Club si Michele Mingozzi, reteta succesului

Michele Mingozzi

Pentru unii dintre noi, o cina la restaurant poate insemna un adevarat ritual de delectare a simturilor, care imbina rafinamentul unei farfurii frumos aranjate, combinatiile de arome surprinzatoare si muzica de pian. The Beef Club este un restaurant premium, de “fine dining”, din Bucuresti, dedicat celor care apreciaza specialitatile cu carne de vita, dar nu numai, servite intr-un decor elegant, de un chef cu reputatie internationala.

Situat langa sediul Televiziunii Romane, pe strada Ermil Pangratti, la parterul unei cladiri de birouri, restaurantul imbina piese de mobilier clasice cu accente industriale, menite sa creeze o atmosfera speciala pentru oaspeti. Pictura murala lasa sa se intrevada detalii din paginile ziarelor pe care a fost realizata, iar sculpturile metalice se disting printre elemente de design moderne.

Deschis anul trecut in urma unei investitii de 500.000 de euro, The Beef Club are capacitate de 72 de locuri si suprafata de aproximativ 250 de metri patrati. Unul dintre elementele care atrage atentia chiar de la intrare este acvariul cu homari vii, din care sunt selectati cei preferati de clienti. Muzica live de pian si serviciul exceptional sunt alte doua aspecte importante care completeaza experienta culinara.

The Beef Club propune un meniu bazat pe ideea de sezonalitate, care urmareste sa surprinda fiecare ingredient in momentul sau optim, cand gustul si proprietatile nutritive ating cotele ideale.

Pentru succesul unui restaurant, o colaborare cu un chef renumit reprezinta un element-cheie, asa incat The Beef Club a anuntat recent inceperea colaborarii cu italianul Michele Mingozzi. Astfel, restaurantul de cinci stele ofera o experienta exclusivista, avand la baza cunostintele recunoscute pe plan international ale lui Michele Mingozzi.

Piept de rata cu pure, trufe, sos de anason, kumquat

Noul Chef Executive are experienta in restaurante premiate cu Stele Michelin si a colaborat, printre altele, cu La Pergola din Roma, Schwarzwaldstube din Germania si La Frasca din Italia. Incepand cu acest sezon, el va transpune pasiunea culinara si cunostintele acumulate de la bucatari consacrati in meniul The Beef Club.

Filozofia de la baza conceptului pe care Michele l-a implementat la The Beef Club de la inceputul acestei luni este aceea ca ingredientele proaspete, de sezon, vor fi combinate cu tehnici de gatire moderne, ceea ce va ajuta ca aroma naturala a acestora sa isi pastreze gustul original.

Fiecare preparat din meniu va cuprinde doua-trei ingrediente care isi vor contopi savoarea prin astfel de tehnici.

O parte din preparate pot fi deja gustate de invitatii prezenti la evenimentele din seria Exclusive Dining Events, seri special organizate de The Beef Club, care au la baza meniuri tip degustare pentru un numar restrans de persoane cu pasiuni si interese comune.

Meniul The Beef Club cuprinde o varietate completa de specialitati cu vita din Australia si Uruguay, o selectie generoasa de vinuri, dar si optiuni delicioase pentru vegetarieni. De exemplu, vrabioara de vita Black Angus costa 125 ron, antricotul de vita Australiana la gratar costa 145 ron, maduva de vita costa 28 ron, iar obraji de vita inabusiti costa 58 ron.

Tartar din muschi de vita, cu sos bearnaise, trufe, parmezan

Omul din spatele afacerii The Beef Club este Dragos Panait, in varsta de 29 de ani, antreprenorul care in 2010 a deschis restaurantul Red Angus din Centrul Vechi. Acumuland experienta vasta in industria ospitalitatii si continuand cu succes o afacere de familie in acest domeniu, crearea noului segment de business sub titlul The Beef Club a venit ca un pas natural.

Demersul a reprezentat totodata trecerea la alt nivel, din dorinta de a oferi oaspetilor o experienta rafinata, care sa se distinga prin calitate si produse culinare de top. Spre deosebire de Red Angus Steakhouse, care functioneaza in zona de casual dining, The Beef Club este un restaurant premium care se remarca printr-o serie de combinatii subtile de arome si texturi gastronomice.

Operative Steakhouse Group, firma care opereaza The Beef Club si Red Angus Steakhouse, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 4.300.000 lei, iar pentru anul curent a fost estimata o crestere de 40%.

Dragos Panait spune ca mai important decat obtinerea unei rotatii mari a numarului de clienti este ca oaspetii sa se simta excelent si sa revina cu incredere. Antreprenorul incurajeaza interactiunea directa cu clientii sai, astfel incat sa poata fi creata o comunitate in jurul The Beef Club. Restaurantul este deschis zilnic, de la ora 12.00 pana la ultimul client, si este una dintre cele mai bune optiuni din Bucuresti pentru cei care vor sa incerce bunatati preparate special pentru ei.

 

GALERIE FOTO

Posteaza comentariu

*